GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések

Próbáltam jegyet rendelni interneten keresztül, de a helyek kiválasztása után nem jutottam tovább.

Az interneten keresztül történő vásárláshoz regisztráció, illetve a honlapunkra való bejelentkezés szükséges. Sikeres bejelentkezés esetén, a helyek kiválasztása, majd a Fizetés/Vásárlás gomb megnyomása után letöltődő oldalon, az átvételi mód és a fizetési mód kiválasztása után a FIZETÉS gomb megnyomásával lehetősége van a jegyek bankkártyával (ill. telefonnal) történő kifizetésére. Amennyiben bejelentkezés/regisztráció nélkül kezdte meg a rendelést, lehetősége van a folyamat megszakítása nélkül regisztrálni rendszerünkbe.

Nem sikerült bejelentkeznem..

A 2009 júniusa előtt regisztrált felhasználók esetében felhasználónévre, míg az azóta regisztrált felhasználóknál a teljes e-mail címre van szükség a bejelentkezéshez. Amennyiben nem emlékszik, vagy hibás a jelszava, lehetősége van új jelszó kérésére is, amelyet az „Elfelejtettem a jelszavam” feliratra kattintás után, a regisztrációkor megadott email címre küldünk ki.

Fizetéskor a bankkártya adatok megadása után nem kaptam visszajelzést, de a számláról leemelték az összeget.

Valamilyen okból kifolyólag a vásárlás során nem jutott vissza sikeresen a bank fizetőoldaláról a webáruház oldalára. A fizetés során a bank először zárolja az összeget, majd sikeres tranzakció, vagyis a webáruház oldalára történő visszaérkezés esetén történik a tényleges átutalás a részünkre. Ha ez nem történik meg, akkor a zárolt összeg újra megjelenik az Ön folyószámláján – számlavezető bankjától függ, hogy mennyi időn belül. Amennyiben nem volt sikeres a tranzakció, a rendszer automatikusan foglalásba helyezi a jegyeit. Ez esetben személyesen fizetheti ki és veheti át a jegyeket a Ticketportal bármely jegyirodájában. Ha mindenképpen interneten keresztül szeretné rendezni a jegyek kifizetését, először törölnie kell a foglalást, majd újra kell kezdeni a folyamatot. A fenti eset alól kivételt képeznek a Budapesti Operettszínház előadásai, mivel azoknál nem lehetséges a foglalás – vagyis sikertelen tranzakció után a helyek néhány perc elteltével ismét megvásárolhatóvá válnak.

Van lehetőség a jegyek visszaváltására, vagy az előadás más időpontra való cserélésére?

A jegyek visszaváltásara, vagy más időpontra való cserélésére csak a szervezői utasításai szerint, ill. az előadás elmaradása esetén van lehetőségünk. A honlapunkon található Piactér funkció segítségével lehetősége nyílik hirdetést feladni, és a többi felhasználóval kapcsolatba lépni a jegyek eladása, cseréje céljából.

Foglaltam jegyet az interneten keresztül, hogyan vehetem át őket?

A sikeres foglalásról azonnal kap egy visszaigazoló e-mailt, mely tartalmazza az előadás adatait, a foglalási azonosítót, valamint a foglalási határidőt. A foglalásokat csak személyesen, a Ticketportal eladóhelyein tudja átvenni és kifizetni, melyhez a foglalási azonosító megadása szükséges. A foglalási határidő – mely az adott napon éjfélig él – lejárta után a helyek automatikusan visszakerülnek a rendszerbe.

A jegyek kifizetése után vettem észre, hogy otthoni nyomtatás helyett a DPD futár volt bejelölve átvételi módként.

A jegyek kifizetése után nincs mód az átvételi mód megváltoztatására. A futár a regisztrációkor megadott címre viszi ki a jegyeit, három munkanapon belül.

Van mód kultúra utalvánnyal vagy üdülési csekkel fizetni Önöknél?

Igen, a honlapunkon megtekintheti az összes eladóhelyünkről készült listát, melyben minden jegyirodánál fel van tüntetve, hogy milyen módon lehet az irodában fizetni.

HOMEticket jegyeket vásároltam. Hogyan nyomtathatnám ki a jegyeimet?

Amennyiben bejelentkezik honlapunkon, a „Jegyrendelései” feliratra kattintva megtekintheti eddigi foglalásait, vásárlásait. Ha ott rákattint a keresett rendelés számára, majd a HOMEticket szóra, lehetosége van a jegyeket kinyomtatni vagy újranyomtatni. A „Jegynyomtatás” gombra kattintva felugró ablakban jelenik meg a pdf formátumú jegy. Ha a rendszer már regisztrált egy korábbi nyomtatást, indoklás megadása után lehetséges az ismételt nyomtatás.

Nem sikerült kinyomtatni a jegyeket, mert rossz a nyomtató. Mi a teendő?

A jegyek bárhol, bármelyik számítógépen megnyithatóak és kinyomtathatóak, ha bejelentkezik weboldalunkon.

Megpróbáltam kinyomtatni a jegyeket, de a jegynyomtatásra kattintva nem történt semmi.

Ahhoz, hogy sikeresen ki lehessen nyomtatni a jegyeit, arra van szükség, hogy a böngészője ne blokkolja a felugró ablakokat, illetve fontos, hogy az Adobe Reader program is megfelelően telepítve legyen.

Telefonon lehetséges jegyeket foglalni?

Telefonon, illetve e-mail keresztül nem lehetséges a foglalás. Jegyeket csak az interneten keresztül tud lefoglalni, kivéve a Budapesti Operettszínház előadásait, mert ezeknél a Színház kérésére nem lehetséges a jegyek előre történő foglalása, csak a vásárlás engedélyezett.

Interneten keresztül vásároltam jegyeket, azonban a számlát más névre/címre szeretném kérni.

A számla arra a névre és címre van kiállítva, ami a vásárlás pillanatában meg volt adva a számlázási adatoknál. A számla megváltoztatására három munkanapon belül van mód, 2500 Ft díj ellenében, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint. A honlapon bejelentkezve lehetőség van az adatok megváltoztatására, így a következő vásárlás alkalmával már az újonnan megadott adatokra legyen kiállítva a számla.

Külföldi rendezvényekre is tudok jegyeket rendelni?

Igen, lehetősége van jegyeket rendelni a Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és esetenként más országokban is megrendezésre kerülő rendezvényekre egyaránt, amennyiben fel vannak tüntetve a honlapunkon. A lefoglalt jegyeket valamennyi magyarországi eladóhelyünkön át tudja venni. FIGYELEM! A prágai O2 Arénában és esetenként néhány további helyszín esetében csak a központi irodában (1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 49.) tudja átvenni a lefoglalt jegyeket.

Top