I. cikk
Definíciók
és bevezető rendelkezések
1.A szerződésben és az Általános
Szerződési Feltételekben használt fogalmak jelentése a következő:
a)A
„Rendezvény“ olyan nyilvános előadás, rendezvény vagy
kulturális ill. sport jellegű társadalmi összejövetel (pl. színházi, drámai,
zenei, audiovizuális előadás, film, sportrendezvény), amelyekre belépőjegyek
értékesítése történik.
b)A „Szervező“ olyan személy,
szervezet vagy létesítmény, amely Rendezvényeket rendez, üzemeltet vagy szervez
ill. azok megtartását közvetíti (pl. színház, mozi), és az Üzemeltetővel
szerződéses viszonyban áll, ami az Üzemeltető számára lehetővé teszi a jelen
cikk 2. pontjában foglalt tevékenységek gyakorlását.
c)A
„Vevő“ harmadik személy - a Rendezvényre szóló
belépőjegy/belépőjegyek iránt érdeklődő fél.
d)A „Rendszer“
az Üzemeltető, ill. annak leányvállalata vagy vele más szerződéses viszonyban
álló személy által üzemeltetett információs és foglalási rendszer
(szoftvertermék, számítógépes program), amely belépőjegyek Rendezvényekre
történő foglalását és értékesítését teszi lehetővé ill. erre a célra szolgál,
továbbá egyéb, a Rendezvények szervezésével kapcsolatos tevékenységek végzését
teszi lehetővé, mégpedig internethálózaton keresztül.
e)„Jegyiroda“ a Partner üzemhelyén található hardver- és
szoftver-berendezések összessége, amelyek segítségével a Partner üzemelteti a
Rendszert, és lehetővé teszi annak használatát a Vevők számára.
2.Az
Üzemeltető üzemelteti azt a Rendszert, amely belépőjegyek Rendezvényekre történő
foglalását és értékesítését teszi lehetővé. Az Üzemeltető szerződéses viszonyban
áll a Szervezőkkel, amely alapján
a)a Szervezők belépőjegyeket szolgáltatnak
a Rendszer felé az általuk szervezett Rendezvényekre,
b)az Üzemeltető
jogosult a Szervezők által szervezett Rendezvényekre szóló belépőjegyeket
terjeszteni, ezek értékesítését és foglalását lebonyolítani,
c)az Üzemeltető
jogosult képviselni a Szervezőket a Rendszerbe szolgáltatott, az általuk
szervezett Rendezvényekre szóló belépőjegyek vételárának beszedése során.
II. cikk
A szerződő felek jogai és kötelezettségei a Rendszer
üzemeltetése során a Jegyirodában
1.A Partner kötelezi magát
arra, hogy az Üzemeltető javára biztosítani fogja a Rendszeren keresztül kínált
belépőjegyek nyilvános értékesítését a Rendezvényekre. E célból a Partner
kötelezi magát, hogy Jegyirodát hoz létre és üzemeltet az alábbi feltételek
mellett, amelyek biztosítása a Partner kötelezettsége:
a) a Rendszerhez való
hozzáférés internet-csatlakozással ellátott számítógépen keresztül történik,
minimális konfiguráció Pentium II 350 MHz, 128 MB RAM, szoftver: Microsoft
Windows 98, Internet Explorer 6.0, Adobe Acrobat Reader 5.0, JAVA2-STANDARD
EDITION-VERSION 1.4.2 (link: http://predajca.ticketportal.sk/download/java).
Figyelmeztetés:
Biztosítani kell, hogy ne legyen aktív a pop-up ablakokat bezáró szoftver. (ún.
PopUp Killer, vagy PopUp Blocker) Ezeket általában az Internet Explorerbe utólag
felinstallált panel gombok, specializált programok tartalmazzák, vagy az
Internet Explorer 6.0 verziójánál ez alapbeállításként szerepel a főmenüben
->Tools /Eszközök/ -> Pop-Up Blocker -> Turn On Pop-Up Blocker/ Pop-Up
Blocker bekapcsolása/.
b)a Rendszerhez való hozzáférést védeni kell harmadik
személyek általi jogtalan belépés és beavatkozás ellen, c)a Partner kötelezi
magát arra, hogy nem végez beavatkozásokat a programban ill. nem folytat olyan
tevékenységeket, amelyek közvetlenül nem függnek össze a Rendezvényekre szóló
jegyek értékesítésével és foglalásával ill. a szerződésből és az Általános
Szerződési Feltételekből fakadó egyéb más tevékenységével.
2.A Partner
kötelezi magát arra, hogy fogadja a Vevőktől a Jegyirodában foglalt jegyek után
fizetendő térítéseket, amelyek teljesítése történhet:
a)interneten keresztül
bankkártyával,
b)készpénzben a Partnernél a Jegyfoglalási
helyen,
c)bankkártyával a Partnernél a Jegyfoglalási helyen.
3.A Vevő
által a Rendszeren keresztül foglalt belépőjegy megfizetésének igazolását
követően a Partner köteles a Vevőnek átadni a megfelelő számú belépőjegyet,
amelyeket a Partner a Rendszeren keresztül köteles kinyomtatni. Erre a célra
átvételi jegyzőkönyv alapján az Üzemeltető üres belépőjegy-nyomtatványokat (a
Rendezvény megjelölése nélkül) bocsát a Partner rendelkezésére.
4.Kivételes esetben, ha a Vevő elutasítja a már eladott jegy átvételét,
lehetőség van a tranzakció sztornóztatására. A jegy sztornírozását az Üzemeltető
a Partner telefonon és e-mailen bejelentett kérése alapján végzi el, amennyiben
ez a bejelentés a tranzakciót követő 1 órán belül megtörténik, és tartalmazza a
sztornóztatni kívánt eladás számát, a rendezvény nevét ill. a sztornóztatni
kívánt jegyek számát és értékét. A Partner a tranzakció sztornírozását a
06-1/3022942 telefonszámon és a sztorno@ticketportal.hu és a jegyiroda@ticketportal.hu e-mail
címen köteles bejelenteni.
5.Abban az esetben, ha a Partner a
belépőjegyet a Rendszerben eladottként regisztrálja, és a tranzakciót nem
sztornózza a jelen cikk 4. pontjában foglaltak szerint, azt jelenti, hogy a jegy
árát a Vevő a Partnernek megfizette. Abban az esetben, ha a számlának megfelelő
összeg nem kerül szerződésszerűen átutalásra az Üzemeltető számára a jelen cikk
13. pontjában foglaltak szerint, a Partner a jegy árának megfelelő összegű
kötbért köteles fizetni Üzemeltetőnek.
6.A Partner a térítés
leellenőrzése után azoknak a Vevőknek is köteles átadni a jegyeket, akik a
Partner Jegyirodáján kívül, a Rendszeren ill. az interneten keresztül végezték a
jegyfoglalást. A lefoglalt jegyek térítése a Jegyirodában történik készpénzben,
amennyiben a térítés nem történt meg más módon az interneten keresztül.
7.Üzemeltető Partnert írásban (e-mailben) tájékoztatja minden általa
forgalmazott Rendezvényhez kapcsolódó változásról, különös tekintettel a
Rendezvény elmaradására. A Rendezvény törlése valamint a belépődíj (azaz a
belépőjegy árának) visszatérítése esetén a Partner az Üzemeltető utasításai
szerint köteles eljárni, aki az utasításokat a Rendezvény Szervezőjével
koordinálja. A jegyvisszaváltásra való lehetőség időtartamát a Szervező
határozza meg. Üzemeltető a visszaváltott jegyek után járó bizományosi díjat is
megkapja. A jegyvisszaváltás időtartama – Üzemeltető eltérő rendelkezésének
hiányában – a rendezvény időpontjától számított 30 nap.
8.A Partner
köteles elfogadni az Üzemeltető vagy a Rendezvények Szervezői által a jegy
árából a Vevők számára nyújtandó utólagos kedvezményeket, tekintet nélkül azok
nagyságára és formájára (kedvezmények bizonyos csoportok számára, mennyiségi
kedvezmény és egyéb hasonló). Az Üzemeltető azonban köteles előre, e-mailben
tájékoztatni a Partnert ezekről a kedvezményekről.
9.A Rendszer
üzemeltetése során az Üzemeltető köteles:
a)biztosítani a rendszer működését,
és az esetleges meghibásodások esetén biztosítani azok elhárítását; a hiba
elhárítása ingyenes az olyan esetek kivételével, amikor a Rendszer
meghibásodását a Partner okozta –ilyen esetben a hibaelhárítás költségeit a
Partner viseli;
b)belépési jelszavak által hozzáférést biztosítani a Partner
számára a Rendszerhez az üzleti feltételekben meghatározott felhasználói jogok
terjedelmében;
c)biztonsági intézkedéseket foganatosítani annak érdekében,
hogy megakadályozza a Rendszerhez való hozzáférést harmadik (jogosulatlan) fél
számára, a megegyezett terjedelemben történő általános hozzáférésen kívül.
10.A Rendszerben előforduló probléma esetén a Partner köteles ezt a
tényt bejelenteni az Üzemeltetőnek a 06-1/302-2942 telefonszámon vagy a ticketportal@ticketportal.hu
e-mail címen, ezt követően pedig az Üzemeltető biztosítja a műszaki segítséget
és támogatást.
11.A Partner a szerződés érvényessége alatt kötelezi magát
arra, hogy képviseli az Üzemeltetőt a Szervezőkkel megkötött szerződésekből
származó kötelezettségei teljesítése során, elsősorban a Szervezők által a
Rendszerbe szolgáltatott belépőjegyekért fizetendő vételár beszedése valamint a
pénzösszegek ezt követő készpénzmentes átutalása során az Üzemeltető számlájára,
a megkötött szerződés feltételeivel valamint az Általános Szerződési
Feltételekkel összhangban, miközben az Üzemeltető felhatalmazza a Partnert az
említett tevékenységek elvégzésére.
12.A Partner kötelezi magát arra,
hogy az Üzemeltetőnek átutalja az elszámolási időszak szerinti, a Jegyiroda
által a Rendezvényekre értékesített jegyek utáni, félhavi, bizományosi díjjal
csökkentett árbevételt. Elszámolási időszak: minden hónap 1-15., illetve
16-31-ig tart. Ettől eltérően amennyiben a Partner forgalma eléri az 500.000,-Ft
összegű értékesítési határt, azonnali elszámolásra kerül sor. A számlát az
üzemeltető faxon továbbítja a Partnernek, illetve még aznap postázza is. A
számla fizetési határideje 2 munkanap. A számla kiegyenlítése átutalással
történik az Üzemeltető számlájára vagy készpénzzel, személyes elszámolás
formájában. Ennek az elszámolásnak tartalmaznia kell az adott időszakra
vonatkozó valamennyi lényeges információt (a rendezvények listáját, az eladott
jegyek számát és összértékét, a bizományosi díjat, a sztornózott jegyek számát, a
fizetendő összeget, stb.) Partner az adott elszámolási időszak utáni bizományosi díjjal
csökkentett árbevételt mindig legkésőbb a számlán feltüntetett időpontig köteles
átutalni, ellenkező esetben késedelmi kamatot köteles fizetni. Abban az esetben,
ha a Partner az elszámolást bármilyen oknál fogva nem kapja meg, ezt köteles az
elszámolási időszak lejártát követő 5 munkanapon belül az Üzemeltető felé
jelezni. Ennek elmulasztása esetén jogszabályban meghatározott mértékű késedelmi
kamat és az esetleges további költségek (postázás, jogérvényesítés)
felszámítására kerül sor.
13.A jegyek eladásából származó árbevétel az
Üzemeltető tulajdonát képezi, ill. rábízott eszközök jellegével bír, és a
Partner, akire ezeket az eszközöket a szerződés és az Általános Szerződési
Feltételek értelmében rábízták, nem jogosult a szerződésben vagy üzleti
feltételekben foglaltaktól eltérő módon használni az eszközöket; ellenkező
esetben szerződésellenes magatartásával okozott kárért teljes felelősséggel
tartozik.
14.A lezárt elszámolási időszakot követően az átutalandó
összeg a Rendszer által generált kivonatban van a Partner számára összesítve,
amelyet elektronikus formában a http://jegyiroda.ticketportal.hu
internetes címen érhet el, ill. e-mailben kapta meg az elszámolásra vonatkozó
információkat. A kivonat tartalmazza az árbevétel összesített adatait valamint a
Partner bizományosi díjának összegét, és a jelen cikk 13. pontja értelmében
átutalandó árbevétel alapjául szolgál.
III. cikk
A szerződő
felek további jogai és kötelezettségei
1.A Partner a szerződés
aláírásakor oktatásban részesül az Üzemeltető Rendszerével való munkára
vonatkozóan.
2.A Partner kötelezi magát arra, hogy az Üzemeltető
utasításai szerint a Jegyirodában tájékoztatót helyez el a a Rendszeren
keresztüli jegyfoglalás és jegyvásárlás lehetőségéről ill. a jegyek vételárának
fizetési módozatairól, valamint feltünteti azoknak a Rendezvényeknek az aktuális
jegyzékét, amelyekre a Vevők a Rendszer segítségével jelenleg ill. a jövőben
jegyet foglalhatnak és vásárolhatnak. Ezeket az információkat a Partner a saját
internetes weboldalán is feltüntetheti.
3.A Partner beleegyezik abba,
hogy az Üzemeltető saját internetes weboldalain esetleg más reklám- és
propagandaanyagban információkat közöljön a Jegyirodáról, valamint a Partnernél
történő jegyfoglalás ill. jegyvásárlás lehetőségéről.
4.A Partner
kötelezi magát, hogy az Üzemeltető utasításai szerint részt vesz azokon a
propagandarendezvényeken, amelyek az Üzemeltetőt ill. a szerződés teljesítését
érintik, és felhasználja az Üzemeltető által erre a célra rendelkezésére
bocsátott, a félhavonkénti elszámolással együtt postán kiküldött összes reklám-
és szóróanyagot.
5.Az Üzemeltető a szerződés valamint az Általános
Szerződési Feltételek érvényességi idejére kötelezi magát, hogy mindkét fél
által aláírt átadási jegyzőkönyv alapján védőelemekkel ellátott üres
belépőjegy-nyomtatványokat bocsát a Partner rendelkezésére acélból, hogy a
Partner a Rendszer segítségével ezekre a nyomtatványokra belépőjegyeket
nyomtasson, és üzemhelyein árusítsa őket.
6.A Partner köteles
megakadályozni az üres belépőjegyek ill. az üres belépőjegy-nyomtatványok
eltulajdonítását, valamint olyan más célra ill. más módon való felhasználását,
amely ellentétben áll a szerződéssel és az üzleti feltételekkel. A fentiek
elmulasztásából eredő károkért Partner teljes anyagi felelősséggel tartozik.
7.A Partner minden hónapban köteles jegyzőkönyvezve átadni az
Üzemeltetőnek a teljesen kinyomtatott belépőjegyek ellenőrző szelvényeit a
megsérült vagy nem megfelelően kinyomtatott belépőjegyekkel együtt, mégpedig
legkésőbb a következő hónap 7. napjáig. A jelen feltétel teljesítésének minősül
az ajánlott, tértivevényes küldemény formájában történő kézbesítés
is.
8.A szerződés megszűnése vagy megszüntetése esetén a Partner köteles
elszámolni és jegyzőkönyv kíséretében átadni a fel nem használt belépőjegyeket
valamint a sérült és a hibásan kiállított belépőjegyeket.
9.A Partner
köteles az Üzemeltető kérésére mindenkor lehetővé tenni az Üzemeltetőnek a
belépőjegyek értékesítésének ellenőrzését, miközben az ilyen ellenőrzés
időpontját valamint annak résztvevőit a szerződő felek előre egyeztetik. Az
ellenőrzés elsősorban az üres belépőjegy-nyomtatványok, az eladott belépőjegyek
ellenőrző szelvényeinek, az elértéktelenedett és tönkrement
belépőjegy-nyomtatványok valamint az eladott belépőjegyek számának ellenőrzésére
terjed ki. Amennyiben az Üzemeltető által a Partner rendelkezésére bocsátott
üres belépőjegy- nyomtatványok és a hiányzó üres belépőjegy-nyomtatványok,
eladott belépőjegyek ellenőrző szelvényeinek valamint az elértéktelenedett és
tönkrement belépőjegy-nyomtatványok összege között eltérés mutatkozik, a Partner
minden egyes hiányzó belépőjegy-nyomtatványért 20.000Ft összegű kötbért köteles
fizetni az Üzemeltetőnek.
10.A Partner kötelezi magát, hogy az egyes
Rendezvényekre a Rendszeren keresztül kínált belépőjegyeket kizárólag csak a
Rendszeren keresztül fogja üzemhelyein árusítani, vagyis a belépőjegyet az
Üzemeltető által rendelkezésére bocsátott nyomtatványra közvetlenül a Partner
Jegyirodáján keresztül nyomtatja ki. A Partner az egyes Rendezvényekre a
Rendszeren keresztül kínált belépőjegyeket nem nyomtathatja ki más nyomtatványra
vagy ívre, csak azokra, amelyeket az Üzemeltető a rendelkezésére bocsátott. A
Partner az Üzemeltető által rendelkezésére bocsátott nyomtatványokat csak a
Rendszeren keresztül kínált Rendezvényekre szóló belépőjegyek nyomtatására
használhatja, nem használhatja fel őket semmilyen más célra vagy olyan formában,
amely ellentétben állna a szerződéssel (pl. más belépőjegyek nyomtatására). A
Partner nem árusíthat a Rendszeren keresztül kínált Rendezvényekre az Üzemeltető
által rendelkezésére bocsátott nyomtatványokra kinyomtatott belépőjegyeket, ha
azokat nem az Üzemeltetőtől, hanem más féltől kapta. Ez a tilalom azokra a
belépőjegyekre is vonatkozik, amelyeket közvetlenül a Szervező bocsátott a
Partner rendelkezésére az olyan Rendezvényekre, amelyekre jegyárusítás folyik. A
jelen pont megsértése súlyos szerződésszegésnek minősül.
11.A szerződés
és az az Általános Szerződési Feltételek értelmében a Partner beleegyezését adja
az Üzemeltetőnek ahhoz, hogy a szerződés teljesítése céljából nyilvántartást
vezessen a Partner adatairól, amely tartalmazza a cég nevét, a cég székhelyét (a
természetes személyeknél a lakhelyet és a vállalkozás helyét), nyilvántartási
számát, adóazonosítási számot, a természetes személyeknél ugyancsak a születési
időt, banki kapcsolatot, a cég képviselőjének a nevét, a vállalkozói engedély
másolatát, cégjegyzék kivonatát, aláírási címpéldányát és e-mail
címét.
12.A szerződő felek a szerződés és az Általános Szerződési
Feltételek teljesítése során kölcsönös együttműködésre kötelezik magukat. A
Partner saját kezdeményezésre köteles informálódni az összes olyan körülményről,
amelyek befolyásolhatják a szerződés és az üzleti feltételek rendes
teljesítését.
13.A Partner köteles megóvni a szerződés és az üzleti
feltételek értelmében az Üzemeltető által rábízott pénz- és egyéb eszközöket,
tárgyakat ill. egyéb értékeket, és köteles úgy eljárni, hogy megóvja azokat
mindennemű veszélytől és károsodástól. A Partner a pénz- és egyéb eszközökkel,
dolgokkal ill. egyéb értékekkel kizárólag a szerződésben és az üzleti
feltételekben meghatározott módon rendelkezhet, és nem okozhatja ill. nem
engedheti meg, hogy az Üzemeltetőnek ezekre az értékekre vonatkozó tulajdon- és
egyéb jogai bármilyen módon csorbuljanak, ill. korlátozva vagy veszélyeztetve
legyenek.
14.A szerződő felek a szerződés megszűnése vagy megszüntetése
után kötelesek egymásnak visszaszolgáltatni a szerződésben és az az Általános
Szerződési Feltételek foglalt tevékenységek elvégzéséhez átvett pénz- és egyéb
eszközöket, tárgyakat ill. egyéb értékeket, valamint propaganda- és egyéb
anyagokat, és ezt követően nem jogosultak a Rendszeren keresztül semminemű
jegyértékesítésre.
15.A szerződés tárgyának teljesítésével kapcsolatos
valamennyi levelezés és dokumentum kézbesítése személyesen, faxon vagy postai
ajánlott küldeményben történik. A faxon elküldött dokumentumokat a legközelebbi
munkanapon ajánlott küldemény formájában is el kell küldeni. Az e-mailen
elküldött küldemény akkor minősül kézbesítettnek, ha a címzett e-mailben
visszaigazolja annak átvételét.
IV. cikk
A Bizományosi díj és
fizetési feltételek
1.A bizományosi díj a http://jegyiroda.ticketportal.hu
oldalon két részből áll: külön kerül meghatározásra a Partner Jegyirodája által
sikeresen lebonyolított tranzakciók után járó bizományosi díj, vagyis az olyan
tranzakciók után járó bizományosi díj, amikor a Vevő a belépőjegyet a Partner
Jegyirodájában foglalta le és vette meg a Rendezvényre, külön kerül
meghatározásra a bizományosi díj azon sikeresen befejezett tranzakciók után, amelyeket
harmadik személyek a Partner Jegyirodáján kívüli foglalással bonyolított, de a
Jegyirodában átvett jegyek után.
2.A jegyárból nyújtott kedvezmény esetén
a bizományosi díj nagysága a belépőjegy végső kedvezményes árából kerül kiszámításra.
3.A Partner a belépőjegyek eladásából származó bizományosi díjjal csökkentett
árbevételt az Üzemeltetőnek a szerződés és az Általános Szerződési Feltételek
értelmében rendszeresen köteles átutalni.
V.
cikk
Kárfelelősség és szankciók
1.A Partner teljes
felelősséggel tartozik azokért a károkért, amelyek az Üzemeltető által
rendelkezésére bocsátott felhasználói nevekkel és jelszavakkal történő
visszaélés következtében következnek be.
2.A Partner által okozott hibás
nyomtatás vagy a belépőjegyek egyéb módon történő érvénytelenedése esetén a
Partner köteles megfizetni az Üzemeltetőnek a belépőjegyek gyártási költségét.
Egy darab védettséggel ellátott belépőjegy gyártási költsége 20 Ft ÁFA nélkül.
3.Abban az esetben, ha a Partner az Üzemeltető írásbeli vagy e-mailben
küldött figyelmeztetése után is késedelemben van az árbevétel átutalásával az
Üzemeltető számára a jelen Általános Szerződési Feltételek értelmében, az
Üzemeltető jogosult azonnal lekapcsolni a Partner valamennyi üzemhelyét a
Rendszerről, valamint visszavonni a Partner belépési jogosultságát és jelszavát
a Rendszerbe egészen addig, amíg az a teljes fizetendő összeget meg nem téríti.
4.Ha a Partner a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a félhavi
számla átutalásával késedelembe esik az Üzemeltető felé, mely meghaladja a 2
napot, minden késedelmes nap után – tartozásán felül – további 500,-Ft összegű
késedelmi kötbért köteles fizetni az Üzemeltető részére.
5.Abban az
esetben, ha a Partner megsérti a II. cikk 6. pontjában foglalt kötelezettségeit
azzal, hogy az üres belépőjegy-nyomtatványok eltulajdonítására ill. azokkal
egyéb módon való visszaélésre kerül sor, a Partner az Üzemeltetőnek minden egyes
érintett belépőjegy- nyomtatvány után kötbért köteles fizetni 20.000 Ft
összegben minden egyes belépőjegy- nyomtatványért.
6.A Partner a jelen
üzleti feltételek II. cikkének 7. és 8. pontja szerinti kötelezettségeinek
megsértése esetén kötbért köteles fizetni az Üzemeltetőnek 80.000Ft összegben.
7.Abban az esetben, ha a Partner nem teszi lehetővé az Üzemeltető
számára az ellenőrzés elvégzését a III. cikk 9. pontja értelmében, valamint, ha
a Partner megsérti a jelen üzleti feltételek III. cikkének 10. pontja szerinti
kötelezettségeit, kötbért köteles fizetni az Üzemeltetőnek 300.000 Ft összegben.
8.Abban az esetben, ha valamelyik szerződő fél megsérti a jelen üzleti
feltételek értelmében fennálló kötelezettségeit, a szerződésszegő fél kötbért
köteles fizetni a másik szerződő félnek 80.000Ft összegben.
9.Az
Üzemeltető a Partner minden egyes kötelezettségszegése után kötbérre jogosult. A
szerződés és az üzleti feltételek értelmében fizetendő valamennyi kötbér 5 napon
belül esedékes azt követően, hogy szerződéses kötelezettségét megsértő szerződő
fél kézhez kapta az írásbeli fizetési felszólítást. A kötbér átutalással
fizetendő a jogosult fél szerződésben feltüntetett bankszámlájára. A
kötbérre/kötbérekre vonatkozó jogosultság nem érinti a kártalanításra vonatkozó
jogot azokért a károkért, amelyek a kötelezettségek megsértése következtében
keletkeztek, és amelyekre a kötbér vonatkozik. Ez a kártérítés teljes összegben
térítendő a kötbér összegén felül.
VI. cikk
Az információk
titkossága és bizalmassága
1.Valamennyi információ és
segédanyag, amelyet a szerződő felek a szerződés előkészítésével, megkötésével
és teljesítésével kapcsolatosan egymás rendelkezésére bocsátanak, bizalmas
jellegűek. A szerződő felek kötelezik magukat arra, hogy az általánosan elérhető
információkon kívül a másik szerződő fél bizalmas információit és anyagait oly
módon fogják kezelni, hogy ezáltal ne sérülhessenek a másik szerződő fél jogos
érdekei, továbbá kötelezik magukat, hogy nem nyújtanak bizalmas információkat és
anyagokat más személynek, a bizalmas információkat és anyagokat nem használják
fel saját javukra vagy más személyek javára, és minden szükséges intézkedést
megtesznek annak érdekében, hogy a bizalmas információk ne jussanak. más
személyek tudomására.
2.Az 1. pont szerinti titoktartási kötelezettség a
szerződés és az üzleti feltételek fennállása alatt valamint azok befejezését
követő három évig van érvényben.