GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A válasz megteintéséhez kérjük kattintson a kérdésre.

1/ Próbáltam jegyet rendelni interneten keresztül, de a helyek kiválasztása után nem jutottam tovább..



2/ Nem sikerült bejelentkeznem..



3/ Rendelni szerettem volna, de a bankkártya adatok megadása után nem kaptam semmilyen visszajelzést, azonban a számlámról leemelték az összeget..



4/ Vásároltam jegyet a Ticketportalon keresztül, azonban nem jó az időpont. Van lehetőség a jegyek visszaváltására, vagy az előadás más időpontra való cserélésére?



5/ Próbáltam jegyet foglalni az Operettszínház előadására, de nem jártam sikerrel..



6/ Foglaltam jegyet az interneten keresztül, hogyan vehetem át őket?



7/ Rendeltem jegyeket a Ticketportalon keresztül, azonban utólag vettem észre, hogy otthoni nyomtatás helyett a DPD futár volt bejelölve átvételi módként…



8/ Van mód kultúra utalvánnyal vagy üdülési csekkel fizetni Önöknél?



9/ Interneten keresztül vásároltam jegyeket és átvételi módként a HOMETICKET volt bejelölve. Hogyan nyomtathatnám ki a jegyeimet?



10/ Nem sikerült kinyomtatni a jegyeket, mert rossz a nyomtató. Mi a teendő?



11/ Megpróbáltam kinyomtatni a jegyeket, de a jegynyomtatásra kattintva nem történt semmi.



12/ Telefonon lehetséges jegyeket foglalni?



13/ Interneten keresztül vásároltam jegyeket, azonban a számlát más névre/címre szeretném kérni.



14/ Külföldi rendezvényekre is tudok jegyeket rendelni?



Top