Panaszkezelés

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy a Ticketportal HU Kft.

2025. július 1-től nem folytat további jegyértékesítési tevékenységet a www.ticketportal.hu honlapján, valamint az értékesítési pontokon keresztül. 

Partnereinkkel való előzetes egyeztetés alapján azonban a Ticketportal hálózatában korábban megvásárolt jegyek az elkövetkező hónapokban megrendezésre kerülő rendezvényekre természetesen maradéktalanul érvényesek, ahogy a megkötött biztosítások is, így megvásárolt jegyek felhasználását és felhasználhatóságát ez nem érinti. 

Ügyfélszolgálatunk továbbra is elérhető az ticketportal@ticketportal.hu emailcímen.

🔹 Panaszkezelés, ügyfélszolgálat

A Ticketportal HU Kft. ezúton tájékoztatja fogyasztóit a panaszkezelés módjáról és lehetőségeiről az 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.) 17/A–17/B §-a alapján.

Cégadatok:
Név: Ticketportal HU Kft.
Székhely: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 49. ( csak levelezési cím )
E-mail: ticketportal@ticketportal.hu

Panaszügyintézés helye:
Elektronikus úton történik: ticketportal@ticketportal.hu

Panaszkezelés menete:
A beérkező panaszokat a vállalkozás minden esetben kivizsgálja, és a panasz beérkezésétől számított legfeljebb 30 napon belül érdemi választ ad az ügyfél által megadott elérhetőségen.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak lehetősége van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni.

A békéltető testületek elérhetőségei országosan az alábbi linken érhetők el:
👉 https://bekeltetes.hu/

Fontos:
A békéltető testületek elérhetőségeit – székhely, telefonszám, e-mail, weboldal – a fenti linken található teljes országos lista tartalmazza. A vállalkozás együttműködik a testületekkel a vitás ügyek rendezése érdekében.

Top