A Ticketportal webáruházán keresztül megrendelt jegyek házhozszállítását a DPD Hungária Kft (www.dpd.com/hu) bonyolítja.
A leggyakrabban femerülő kérdések:
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
A házhozszállítás 2450 Ft-ba kerül csomagonként / rendelésenként.
Mikor kézbesítik a csomagomat?
Magyarországon belül a küldött csomagok rendszerint egy-két munkanapon (hétfőtől péntekig) belül megérkeznek rendeltetési helyükre, de a DPD futárszolgálat hivatalosan 3 munkanapot vállal a kiszállításra.
Mi történik, ha nem találják a címzettet?
A csomag kézbesítését összesen háromszor kíséreljük meg. A futár a regisztráció során megadott telefonszámon is megpróbálja felvenni a kapcsolatot a címzettel. Ha a címzett nem található, a gépjárművezető az első kézbesítési kísérletkor hagy a címzett levelesládájában egy értesítőkártyát. Ennek alapján a DPD-vel meg lehet beszélni a kézbesítés új időpontját.
Máshova szeretném kérni a csomagot...
Sajnos a rendelés leadása után már nincs lehetőség a szállítási cím módosítására.
Hogyan nézhetek utána, hol tart a csomagom? Mit jelent a „nyomon követés”?
Minden csomag kap egy egyedi csomagcímkeszámot. E szám alapján online követheti a csomag útját. Az Ön rendelésének csomagcímkeszámát Ügyfélszolgálatunktól kérheti el.
A csomagom nem érkezett meg. Mit tegyek?
Ha megtörténne, hogy egy csomag nem kerül kézbesítésre a jelzett időpontig, kérjük, forduljon a Ticketportal Ügyfélszolgálatához.
Mit kell tenni, ha egy csomag sérülten érkezik?
Ez esetben kérjük, forduljon a DPD központi, egész Magyarországot lefedő ügyfélszolgálatához a +361 501 6204 -es számon.