MOBILticket - mostantól a mobilja lesz a belépőjegye! | TICKETPORTAL belépőjegyek karnyújtásnyira - koncert, fesztivál, színház, zenés színház, sport, mozi, szabadidő
modal window

Info

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

OK
|
0
A kosár üres

Ha már van fiókja, jelentkezzen be.

Keresés
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  Főoldal>>  TUDNIVALÓK>>  MOBILticket - mostantól a mobilja lesz a belépőjegye!

MOBILticket - mostantól a mobilja lesz a belépőjegye!

Az Egyesült Királyságban székelő Mobiqa és a négy visegrádi országban működő vezető jegyértékesítő vállalat, a Ticketportal között létrejött megállapodás forradalmasíthatja a koncertre, színházba, moziba vagy más egyéb rendezvényre járók jegyvásárlási lehetőségeit.

A Mobiqa a világ vezető vállalata a mobiltelefonos jegyértékesítés területén, és nemrég Közép-Kelet-Európában is megjelent mobiltelefonos szolgáltatásaival, köztük a MOBILtickettel, mely egy olyan belépőjegy, amit a vásárló csak mobilkészülékére kap meg - legtöbbször SMS formátumban. Ez a szolgáltatás a korábbinál kényelmesebb jegyvásárlási lehetőséget kínál a koncertek, színházi előadások, fesztiválok és sportrendezvények látogatóinak: megspórolhatjuk a jegyirodában való sorban állást, de a rendezvény helyszínén is felgyorsul a beléptetés.

A MOBILtickettel azok a rendezvények érhetők el, melyeknél látható a zöld MOBILticket logó. Az elérhető rendezvények köre folyamatosan bővül az elkövetkező hónapokban - tekintse meg a listát!

A MOBILticket vásárlásához Önnek nincs más dolga, mint hogy a Ticketportal megfelelő weboldalán (www.ticketportal.hu, www.ticketportal.cz, www.ticketportal.sk, www.ticketportal.pl) kiválassza a keresett rendezvényt, majd a mobiltelefonos átvételre kattintson.. az internetes fizetés után a Mobiqa egy standard vonalkódot és egy egyedi azonosítószámot küld telefonjára, egyszerű SMS vagy MMS üzenetként, hozzáigazítva a telefon típusához. Ezt követően a vásárlónak csak annyit kell tennie, hogy az elmentett üzenetet, s benne a belépőt a rendezvény helyszínén belépéskor felmutassa, amit a beengedő személyzet egy scannerrel olvas be mobilja kijelzőjéről.

1)Vásárlói kérdések

Mi az a MOBILticket?
A MOBILticket egy olyan belépőjegy, amit mobiltelefonunkra kapunk képüzenet formájában, ahelyett hogy a papírjegy postán érkezne, vagy sorba kellene állnunk érte egy jegyirodában. A MOBILticket egy egyedi vonalkódból és a rendezvényhez kapcsolódó leírásból áll. Az Ön dolga csak annyi, hogy elmentse a MOBILticketet a bejövő SMS-ek közé, és ne törölje ki a rendezvény kezdetéig, hiszen ezzel jut majd be.

Hogy jutok be a rendezvényre?
A helyszínen keresse a MOBILticket emblémával ellátott gyors-beengedő pontot. A beléptetéshez egyszerűen keresse elő a vonalkódot az üzenetek közül, és szkenneltesse be. A vonalkódolvasó összeköttetésben van a MOBILticket belépők adatbázisával, így azonosítja és érvényesíti ("belépteti") az Ön belépőjét. Az érvényesített vonalkód a későbbiekben nem olvasható be - így ez a rendszer biztonságosabb a hagyományos beléptetésnél, és a jegyüzérek dolgát is megnehezíti, ezért sokkal több jegy marad elérhető az eredeti áron a vásárlók részére.
Ugyanakkor beléptetés után igény szerint ki lehet nyomtatni egy papírjegyet/karszalagot is, ami lehetővé teszi a rendezvényről való ki-be járást.

Hogyan kapom meg a MOBILticketet?
A MOBILticket SMS-ben, képüzenetként érkezik a telefonjára, és SMS-ként tárolódik a bejövő postafiókban.

Hogy néz ki egy MOBILticket?
A MOBILticket egy egyedi vonalkódból és a rendezvényhez kapcsolódó rövid szövegből áll. Amikor megnyitja az üzenetet, egy standard vonalkódot lát, amit bármely terméken megtalál. Csak mentse el az SMS-t a használatig.

Mikor kapom meg a MOBILticketet?
A MOBILticket közvetlenül az elküldés után kerül kézbesítésre, mint egy átlagos SMS. Az SMS érkezése függ az esemény szervezőjétől is, de Ön értesítve lesz arról, mikor is kapja meg az üzenetet.

Mi történik, ha egynél több jegyet rendelek?
Minden egyes belépőjegyhez külön vonalkód tartozik. Ebben az esetben a vásárlóknak együtt kell megjelenni meg a rendezvény helyszínén.

Előfordulhat, hogy az én mobiltelefonom nem alkalmas MOBILticket fogadására?
Minden SMS fogadására alkalmas mobilkészülék képes a MOBILticket fogadására is. Ha mégis olyan készülékkel rendelkezik, amely nem támogatja a képes SMS szolgáltatást, akkor egy olyan üzenetet fog kapni, mely csak szöveges részből áll, benne a vonalkód számával. Ezt a számot a helyszínen – szkennelés helyett – begépelik az ellenőrzőpontnál, s így az ugyanúgy funkcionál, mint a vonalkód.

Mit kell tennem, amikor megérkezik a MOBILticket?
Ez a telefonkészüléktől függ. Legtöbb esetben elég ha nem törli az üzenetet, de lehetséges, hogy a Mentés funkcióval külön tárolnia kell az SMS-t. A rendezvény helyszínén csak elő kell keresnie az üzenetet a vonalkód ellenőrzéséhez.

Mi a teendő, ha nem kaptam meg a MOBILticketet?
Ha mobiltelefonja bekapcsolt állapotban van, és a MOBILticket-et nem kapja meg a nap végéig, kérjük előszöri kapcsolja ki és újra be a telefonját, és ellenőrizze, hogy nem telt-e meg a telefon SMS-memóriája. Ha még mindig nem érkezett meg az üzenet, lépjen kapcsolatba a Ticketportal központi irodájával (help@ticketportal.hu).

Mi történik, ha véletlenül kitörlöm a MOBILticketet?
Lépjen kapcsolatba a Ticketportal központi irodájával és adja meg mobilszámát. Új MOBILticketet kap, külön díj nélkül. A helyettesítő MOBILticket csak az eredeti mobilszámra kérhető.
 
Mi történik, ha megváltozik a mobilszámom, elveszik vagy ellopják a készülékem?
Lépjen kapcsolatba a Ticketportal központi irodájával, adja meg régi és új mobilszámát, illetve a vásárlás adatait. Az eredeti MOBILticket törlésre kerül, és új MOBILticketet bocsátunk rendelkezésére extra költség nélkül.

Milyen pluszköltséggel jár a MOBILticket igénybevétele?
A MOBILticket kézbesítési díja bruttó 140 forint, ami a jegy árával egyben kerül kifizetésére. Telefonszámláját, egyenlegét nem terheli az üzenet.
 
Más célokra is használják a telefonszámomat?
Az Ön telefonszáma csak a MOBILticket kézbesítéséhez szükséges, és azt a szolgáltató a hatályos adatvédelmi szabályoknak megfelelően használja és tárolja. Más célokra nem kerül felhasználásra, és harmadik fél részére sem adják tovább.

Továbbíthatom MOBILticketemet a barátaimnak?
Nem. A MOBILticket nem továbbítható. A rendezvény helyszínén az Ön MOBILticketét szkennelik, és a bejutás csak az első beolvasákor garantált. Az egyértelmű azonosításhoz esetenként egyéb biztonsági adatok - mint telefonszám, fizetési adatok – is szükségesek lehetnek a tulajdonlás bizonyításához. Ugyanazzal a vonalkóddal való többszöri bejutás megkísérlése esetén a rendezvény biztonsági személyzete is bevonásra kerülhet.

Mi történik, ha otthon felejtem a mobiltelefonom, vagy ha az lemerül beléptetéskor?
A papírjegyekkel szemben - amelyet ha elvesztünk, semmilyen módon nem tudunk bejutni a rendezvényre - telefonszáma segítségével megállapítjuk, hogy rendelkezik-e érvényes jeggyel, ill. hány darabbal, és így ebben az esetben is jogosult lesz a belépésre.


 3) Felhasználási feltételek
1.Ön a MOBILticket megvásárlásával beleegyezik a a következő szabályok betartásába.
2.Elfogadja, hogy a MOBILticket egyedi vonalkódként és szöveges üzenetként érkezik az Ön telefonjára.
3.Elfogadja, hogy a vonalkód és a mellékelt szöveg egyben alkotja a belépőjegyet, és egymástól nem elválaszthatók. A kísérő szöveg információt tartalmaz a vonalkód eredetiségéről. Így az a vonalkód, ami mellett nem szerepel az eredeti szöveg, nem érvényes.
4.A MOBILticketet tartalmazó üzenetet nem lehet továbbküldeni. Az üzenet továbbküldése érvényteleníti a MOBILticketet, kárpótlási lehetőség nélkül.
5.Mobiltelefonszáma harmadik félnek nem lesz kiadva.
6.A jegy értékét csak abban az esetben térítik vissza, ha a rendezvény elmarad, vagy elhalasztják. A rendező a program- és helyszínváltoztatás jogát fenntartja.
7.A rendezvény elmaradása esetén a jegyiroda nem vállal anyagi felelősséget az Ön utazási és egyéb költségeiért.
8.A rendezvény szervezőjének jogában áll megtagadni a helyszínre való beengedést, ha Önnél olyan tárgy (fegyver, üveg, éles vagy veszélyes tárgyak, fémeszközök) található. A szervező megtagadhatja a belépést az alkoholos befolyásoltság alatt lévő, vagy ön- és közveszélyesnek ítélt egyénektől.
9.Ha a vonalkódot tartalmazó mobiltelefon elveszett, vagy a kijelzője olvashatatlanná vált - és Ön ezt megfelelően jelzi felénk -, cégünk mindent megtesz a vonalkód törlésére és az Ön zavartalan bejutásának biztosítására.
10.Számolnia kell büntetőjogi következményekre illetve a mobiltelefon bizonyítékként való lefoglalására azoknak a személyeknek, aki elveszettként vagy ellopottként bejelentett, illetve bármilyen okból érvénytelenített MOBILtickettel próbálnak bejutni a rendezvényre.