GYAKORI KÉRDÉSEK | TICKETPORTAL belépőjegyek karnyújtásnyira - koncert, fesztivál, színház, zenés színház, sport, mozi, szabadidő
modal window

Info

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

OK
|
0
A kosár üres

Ha már van fiókja, jelentkezzen be.

Keresés
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  Főoldal>>  TUDNIVALÓK>>  GYAKORI KÉRDÉSEK

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan vásárolhatok HOMEticket-et?
A Ticketportal weboldalán regisztráció és bejelentkezés után válasszuk ki a keresett rendezvényt, előadás időpontot és a megvásárolni kívánt helyeket, majd továbblépve a kézbesítési módoknál válasszuk a HOMEticket opciót. A sikeres fizetés után azonnal ki tudjuk nyomtatni a jegyeket.

Minden rendezvénynél igénybe vehetem a HOMEticket szolgáltatást?
Csak a logóval ellátott rendezvényekre vásárolhatunk otthoni jegynyomtatással, mivel a szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, ha ehhez a rendezvény szervezője hozzájárul.

Miért érdemes a HOMEticket szolgáltatás segítségével otthon kinyomtatnom a jegyeimet?
Mert az internetes vásárlás után azonnal hozzáfér belépőihez, így megkíméli magát a hagyományos jegyvásárlásnál sokszor elkerülhetetlen várakozástól, sorbanállástól, telefonálástól. Ráadásul így akár az utolsó pillanatban is megvásárolhatja jegyeit (ha azok még nem fogytak el, ill. ha a rendezvény szervezője nem zárta még le az értékesítést).

Biztosan bejutok otthon kinyomtatott jegyemmel a rendezvényre?
Igen, a HOMEticket szolgáltatás segítségével értékesített rendezvényeken elfogadják ezeket. Az otthon nyomtatott jegyek ugyanazokat a grafikai elemeket tartalmazzák, mint a hagyományos módon vásárolt Ticketportal - belépőjegyek.

Elég ha telefonon/tableten mutatom be a jegyet?
Ennek eldöntése a rendezvény szervezőjének hatáskörébe tartozik, de mi minden esetben javasoljuk a jegyek tényleges kinyomtatását.

Szükségem lesz a jegy kinyomtatásához valamilyen különleges számítástechnikai eszközre?
Nem, a nyomtatáshoz egy egyszerű tintasugaras vagy lézernyomtató is használható.

Mi történik, ha az otthon nyomtatott belépőjegyet lefénymásolják vagy többször kinyomtatják?
A rendezvényre való beengedéskor a szervezők ellenőrzik az otthon nyomtatott belépőjegyeket is, a rajtuk található vonalkód ill. sorszám alapján. Ez biztosítja, hogy ugyanazzal a jeggyel minden rendezvényre csak egy személy juthat be. A jegy másolását a törvény tiltja és bünteti - ha valaki jegyét lemásoltatja, akkor is csak az elsőként érkező jut be, a többiek pedig a törvény szerinti felelősségre vonásra számíthatnak.

Mit tegyek, ha nem sikerült kinyomtatnom a HOMEticket belépőjegyeimet?
Ellenőrizze számítógépe beállításait a fentebb látható Beállítások menüpont segítségével.

Mit tegyek, ha már kifizettem a jegyeket, de valamiért nem sikerült kinyomtatnom?
Kövesse a fenti Használat menüpontban, a „Jegyek újranyomtatása” résznél felsorolt lépéseket.

Miért van szükség a HOMEticket vásárlók esetén személyazonosításra is?
Ez az intézkedés a vásárlók biztonságát szolgálja: a rendezvényszervezőnek a beengedéskor lehetősége van arra, hogy név szerint is ellenőrizze azt, hogy a jeggyel bejutni szándékozó (több jegy vásárlása esetén egyikük) azonos-e azzal a személlyel, aki adatbázisunk szerint a belépőjegyet vásárolta, vagyis hogy a jegyek jogos tulajdonosa szeretne-e bejutni azokkal. Ellenkező esetben a rendezőnek lehetősége van a beléptetést megtagadni.